sobota 18. decembra 2010

BMX X3 games - BMW X3 zadarmo

BMW X3 Games - vyhrajte nové BMW X3

Od 27. apríla do 1. mája 2011 sa v Ženeve konajú BMW X3 Games.
Súťažiť budú 3 členné tímy v disciplínach: lyžovanie, jachting, beh, jazda na horskom bicykli, golf a okruh na BMW X3.

Hlavná cena:
Nový automobil BMW X3 pre každého člena tímu, ktorý zvíťazí.

Ako sa zúčastniť?
Musíte byť amatérsky športovec a zvládať aspoň dve z uvedených disciplín. Prihlásiť sa môžete spolu s dvoma priateľmi ako tím, alebo aj sami a potom si hľadať partnerov do tímu na mieste.
O výbere do tímu za Slovensko bude rozhodovať porota profesionálnych športovcov a osobností z verejného života.
V každom prípade budete mať zaručené športové dobrodružstvo na profesionálnej úrovni a luxusné ubytovanie v Grand Hoteli Kempinski v Ženeve.

Viac informácií a akcii získate a prihlásiť sa môžete na stránke  BMW

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť