Mansory pokračuje vo svojej úspešnej jazde a ďalej upravuje jedno auto za druhým. Ďalším modelom, ktorý sa dostal do rúk osvedčených profesionálov, je Porsche Cayenne. Tuningu sa dočká tak karosérie, tak aj motor.
Nemecká spoločnosť Mansory už má vo svojom portfóliu nespočet úprav luxusných automobilov. Všetky značky vrátane Buggatti, Ferrari alebo Rolls Royce od neho získali vždy poriadnu dávku agresivity. Aj švajčiarska odnož Mansory sa drží tejto filozofie a pri úprave modelu Porsche Cayenne sa nedržia pri zemi. Keď sa totiž Mansory do niečoho pustí, vloží do projektu všetko, len aby výsledok bol čo najdokonalejší.
Značných zmien sa dočkal ako exteriér, tak interiér i motor. Kapota auta v extravagantnom čiernočiernom poňatí dominuje použitím uhlíkových vlákien. Tento obľúbený materiál nájdete skoro všade. Karbón bol použitý na prednú kapotu, prahové nástavce, spätné zrkadlá, zadné prítlačné krídlo aj na batožinový priestor.
Exteriér sa nespájajú len karbónom, Cayenne prekonal oveľa početnejšej premenu. Na prvý pohľad vás zaujme predná kapota a maska chladiča. Tá je oveľa agresívnejší a dynamickejší než jeho predloha. Vďačí za to predovšetkým veľkým prieduchom, ktoré sú dominantným prvkom celej prednej masky, a baterkám s LED diódami, ktoré využijete pri dennom svietení. Môžete sa tešiť aj na masívnejšie prahy a nárazníky. Na zadnom nárazníku Cayenne sa objavil aj veľký difúzor situovaný medzi športovým výfukovým systémom.
Krásny je pohľad do skutočne luxusného interiéru. Design je tu precízny s prepracovanými detailmi a farbami. Pedále sú z hliníka a skvele ladí s doplnkami z uhlíkových vlákien a dotvárajú športovú atmosféru. Design sedadiel a palubové dosky zodpovedá posledným trendovým výstrelkom. Interiér sa skutočne podaril, skrýva sa tu kombinácia prepychového pohodlie a športového nadšenia. U Mansory vám navyše urobia interiér na mieru, záleží len na vašom vkuse.
Pod vylepšenú kapotou sa skrýva aj lepší motor. Motor je tu osemvalcový s objemom 4,8 litrov a dvoma turbodúchadlami. Zvýšenie výkonu zaisťuje väčšie turbo, zmena riadiacej jednotky a športovejšie výfukový systém. Všetko je samozrejme zreteľné na hodnotách. Výkon motora sa zdvihol z 368 kW (500 koní) až na hodnotu 507 kW (690 koní). Krútiaci moment samozrejme nemohol ostať v pozadí. Jeho hodnoty sa tiež vyšplhali nahor, a to z 699 Nm na 800N.
Z 0 na 100 km / hod sa s Mansory Porsche Cayenne dostanete za 4,4 sekundy. Táto hodnota síce nie je z ríše športiakov, je ale potrebné si uvedomiť, že sa stále jedná o SUV a nie o športové kupé. Najvyššia možná rýchlosť je stanovená na 300 Km / hodinu, čo je tiež obdivuhodné.
Čerešničkou na torte sú Mansory dizajnové ráfiky. Kolo zdobia päť Pārskata a dokonale tak ladia k celému vzhľadu. Športovú jazdu si naplno užijete potom, čo aktivujete modul Sport Mansory.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára